onsdag 17. september 2008

Krik og Chrisc

Mitt første møte med KRIK var på KRIK Arena i fjor sommer. Falt helt pladask for alt med hele organisasjonen, og fant ut at konseptet var ikke så aller verst (K.M Bondevik var overraskende nok en medvirkende faktor). Litt senere blir KRIK startet i Hamar, men typisk nok var jeg opptatt de gangene det var KRIK. 

Jeg har alltid vært litt usikker på KRIK/CHRISC som organisasjon, og i dag hadde vi besøk fra to representater derfra, og det ble starten på en av de bedre skoledagene her på Hald. 
Vi åpnet dagen med litt generell info om CHRISC sitt arbeid i øst-Afrika, før vi tok det hele helt ut med løping, leker av div slag og hodeskader av div slag, ute på gressplenen utenfor 

For de som er interessert: Jeg grusa i Stein, Saks, Papir. Kombinasjonen; Papir-Stein-Papir-Stein-Papir ga full utelling og sikret laget seier.

Etter en god helt hjemme, og et konge besøk på NMS sitt hovedkontor i Stavanger, trodde jeg at en ny uke med undervisning ville gå lett. Men selv om tirsdagens undervisning var interessant og god, kjente jeg at øynene glapp jevnt utover dagen. Derfor var dagens avveksling fra "vanlig" undervisning utrolig deilig. 

I morra kjører vi på med "hvordan skrive et god avisartikkel" og fotokurs. Eg kjenner gleia ved å tenkje på fotokurset. Som dom seie i Ekholt, Harkinn og Austeng kretsen; Ladd Je!!

Jooo, sånn btw.. Det innlegget her skrives fra Austeng residensens nyeste og beste verktøy, nemlig idrettsassistent og mobbeoffer Eiriks nye Macbook. Enjoy!!

Dagens spm; hvordan i alle dager kan ManU klare å spille 0-0 mot VillaReal... på hjemmebane?

Ingen kommentarer: