fredag 18. september 2009

Oslo eier

Hey, My name is Eirik, and I`m writing this post from a school computer. Wanna know why, `cause my computer got stolen in Oslo, last weekend.
Go Oslo and the Norwegian crime rate! :D

But, It`s all good. I lost a lot of pictures and different stuff, and that`s what upsets me. Money and computers doesn`t matter. And I`m glad that I`ve comed to a point where money and things aren`t that important! I call it; "a step in right direction"!!


http://e24.no/makro-og-politikk/article3275688.ece

Sverige topper listene med sitt syke skattetak, på hele 56,7% i skattefradrag.
Det syntes jeg er drøye greier, mens kanskje logisk siden Sverige har relativt mye statsgjeld.
Men... Norge som er gjeldsfrie og et verdens desidert rikeste land, vi vil ha mindre skatter!
Jeg har en ting å si om Nordmenn.. De er så til de grader EGOISTISKE. Si at en nordmann lever 80 år, og gjennomsnittlig jobber man 40 av disse 80 åra. Resten av åra får vi penger opp i fanget, og lever det glade liv (flertallet hvertfall).
Jeg får inntrykk av at nordmenn bare vil ha mer og mer, uten å gi noe tilbake. Kortere arbeidsdager, mer lønn, mindre skatt etc etc. Føler det sier seg selv jeg. Norge og nordmenn kan kaste seg i en vegg, og banke vett inn i huet på seg selv!

http://www.bt.no/meninger/kommentar/En-koselig-liten-boble-928023.html

Her blir forresten Norsk politikk og valgkampen EID EID EID, av en fransk journalist!
Utrolig morsomt å lese!!!

2 kommentarer:

Linda er kul sa...

Oi, leste artikkelen. Får litt vondt i magen av nordmenn kjenner jeg.
Men noe visste jeg godt fra før: Jens er BRA!

Erica Neves sa...

Oh yeah, and you are also helping others to go in the "right direction" too!