fredag 10. juli 2009

Breath of life

Jeg sitter i stua og tenker.. (litt risikabelt i grunn)


Jonas G Støre (utenriksminister) mener FRP sin utenrikspolitikk vil gjøre Norge "utrygt".
Michael Jackson er død, som jeg forresten er ganske lei å høre om.. Jeg har hørt rykter om at 12 pers har tatt sitt eget liv fordi de ikke kunne leve uten "kongen av pop".
107 personer har dødd i India fordi de har drukket hjemmebrent..

Noen som har tenkt over at media sjeldent frembringer "gode" nyheter?
Snakk om oppmuntring og friske pust i hverdagen!


Heldigvis vet jeg hvor jeg kan finne mine friske pust!

2 kommentarer:

S sa...

Tips? ;p :)

Eirik A jobber sa...

Tipset må vel være å se det Gud viser meg i hverdagen. Gud er mye mer enn bønn, bibel og lovsang. Prøver å ha åpne øyne og ører for Guds vidunder i hverdagen!