mandag 11. mai 2009

NMS kveld

Jada jada jada, en ska'tte seia vi bære driv dank på skola, ama!

Forrige uke, torsdag kveld for å være mer nøyaktig, holdt klassa mi fest for NMS sine medlemmer i Mandal. Det skortet ikke på underholdning, og kvelden ble en stor suksess.
Med innslag fra alle team nettverks utvekslingsland (Laos, Thailand, Brasil, Madagaskar, Kamerun og Norge) pluss en utrolig bra andakt fra Noro, på Norsk, ble hele opplegget toppet med innslag fra misjonskamaratane.

Kollekt ble tatt opp, og mye penger ble gitt til NMS sitt arbeid den kvelden. Utrolig bra.
Vi som har det så sykt bra i Norge, bør kunne gi litt av vår overflod og rikdom til de som ikke har så mye som vi.

Den helga her har jeg vært hjemme, pluss en tur til Trondheim. Broren min hadde avslutning på skola, og da var det stas å reise opp å se hva som skjedde.
Nå er jeg tilbake i Kristiansand. Kl er 05.13 og jeg venter på bussen til Mandal kl 07.00. fiiiint.. btw, jeg kom med nattog kl 04.00....Fra Noro sin andakt på NMS kvelden. Imponerte med stort der, i tillegg til at det var på norsk

Klassa til Trygve. Måtte forære dem et bildet. Virka som en god gjeng!


Domkirka i Kristiansand kl 04.15. Samme fontene som fra turen; Kristiansand, iført crocs og kamera.


Mens jeg venter på bussen til skola.
.

Ingen kommentarer: